راهنمای شرکت در دوره ها | روشنا اوریگامی

راهنمای شرکت در دوره ها

راهنمای شرکت در دوره ها

دوره های آموزش اوریگامی در موسسه روشنا اوریگامی به وسیله پلتفرم اسپات پلیر برگزار می گردد که و پس از خرید و دریافت لایسنس و با وارد کردن آن در برنامه اسپات پلیر، دوره به صورت آفلاین در انواع سیستم عامل ها مانند ویندوز، اندروید، آی او اس و … قابل مشاهده و استفاده می باشد. به منظور راحتی کاربران ویدئو های زیر توسط موسسه روشنا اوریگامی تهیه شده است تا کاربران به راحتی و بدون مشکل بتوانند در دوره ها شرکت کرده و لایسنس خود را دریافت کرده و در برنامه اسپات پلیر وارد کنند. ویدئوی های زیر در سیستم عامل های ویندوز، اندروید و آی او اس تهیه شده است.

ویندوز

اندورید

آی او اس

دانلود اسپات پلیر

اسپات پلیر یکی از بهترین پلتفرم‌های پخش ویدئو رمزنگاری شده میباشد که نصب و استفاده از آن بسیار ساده است و این نرم افزار، ویژه پخش ویدئوهای دوره های آموزشی روشنا اوریگامی میباشد (ویدئوها فقط با این نرم افزار قابلیت پخش دارند).


لایسنس:

اسپات پلیر در سه سیستم عامل قابلیت نصب دارد (ویندوز، مک، ios و اندروید). اما شما فقط میتوانید لایسنس پکیج ها را در دو سیستم عامل مختلف استفاده نمایید. برای مثال شما میتوانید بر روی یک ویندوز و یک اندروید یا یک مک و یک اندروید ویدئوهای آموزشی را مشاهده نمایید. (به طور مثال بر روی دو ویندوز یا دو اندروید نمیتوانید استفاده کنید). حتما لایسنس را در سیستمی فعال کنید که بدانید برای دیدن ویدئوها در دسترس شما قرار دارد.

 

واترمارک:

ویدئوهای آموزشی با واتر مارک های مختلف شامل شماره همراه شما که در جاهای مختلف ویدئو درج شده است و واترک مارک صوتی که در بخش های مختلف ویدئو گفته میشود کد گذاری شده اند. (این واتر مارک ها برای هر لایسنس متفاوت می باشد).

 

توضیحات:
دقت داشته باشید که نرم افزار دیگری در هنگام استفاده از اسپات پلیر باز نباشد، چون ممکن است اسپات پلیر به عنوان نرم افزارهای ضبط صفحه شناسایی کند و اجازه پخش را ندهد (اگر این مشکل برایتان پیش آمد نرم افزار را ببندید و پس از بستن نرم افزارهای دیگر، مجدد اسپات پلیر را اجرا کنید). کلیه دانلودها از سرورهای اسپات پلیر به صورت ترافیک نیم بها محاسبه میگردد. همچنین با یکبار دیدن و یا دانلود ویدئوها، میتوانید به صورت آفلاین هم به محتوای پیکج دسترسی داشته باشید

 

برای دانلود اسپات پلیر، نسخه هماهنگ با سیستم عامل دستگاه خود را انتخاب نمایید.

نسخه ویندوز
نسخه مکینتاش
نسخه اوبونتو

به زودی

نسخه اندروید
نسخه آیفون

به زودی

نسخه وب