اولین جلسه باشگاه حرفه ای اوریگامی روشنا برگزار شد | روشنا اوریگامی

اولین جلسه باشگاه حرفه ای اوریگامی روشنا برگزار شد

آنچه در این پست میخوانید

     

     

    گزارشی مختصر از اولین جلسه باشگاه حرفه ای اوریگامی روشنا

    مورخ تاریخ ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

     

    افراد حاضر در این جلسه:

    لیلا بشری، عاطفه علی محمدی، پارسا خالقی، زهره بحرالعلومی، ساناز کمال، محبوبه تهمورس، هیدا اسحاقی، سارا ذاکر، امیر مختاری، حجت حسینی، محمد حسین رادمهر

     

    در ابتدای جلسه راهبردها و مسیری که از قبل تعیین شده بود را مرور کردیم که شامل : اهداف ، قوانین و نحوه عضوگیری و سایر قوانین انجمن بود که توسط آقای مختاری توضیح داده شد.

    برای محل برگزاری تصمیم بر این شد که در صورت امکان در مکان‌های مختلف جلسه برگزار شود که در کنار آن بتوان جذب هم داشته باشیم نظیر کافی شاپ، فضاهای کار اشتراکی، پارک و یا اماکن عمومی که امکان برگزاری جلسات باشد.

    همچنین قرار بر این شد که در مورد نمایشگاه ایده‌،کانسپت و هر مورد دیگری که ممکن است به نمایشگاه کمک کند را با آقای مختاری دبیر باشگاه در میان بگذاریم که در صورت امکان برای آبان ماه نمایشگاه برگزار کنیم.

    در مورد موضوع بحث یا کار در هر جلسه ( مثل پخش فیلم مستند کتاب یا معرفی دیاگرام و….) قرار بر این شد از قبل هماهنگ شویم در صورت موافقت ارائه شود

    پیشنهاداتی از نظیر نزدیک کردن هنر تجسمی و اوریگامی و ساخت کاغذ نیز ارائه شد که باید در مورد آنها بیشتر تحقیق و صحبت کرد که خانم اسحاقی یک نفر را معرفی کردند که شاید در صورت امکان بتواند کمک کند.

    همچنین چندین پیشنهاد بود که دیاگرام‌هایی تا کنیم که قبلاً کسی آنها را انجام نداده باشد و با تکنیک های روز اوریگامی بیشتر آشنا بشیم

    در ادامه به ساخت یه نهنگ شاخ دار ( اثر : ryan dong ) از روی دیاگرام پرداختیم که در نهایت همه موفق به ساختش شدند.

    در آخر در مورد چگونگی و ساختار سایت و باشگاه و همچنین مواردی مانند سرور و حجم آپلود فایل و همچنین محدودیت‌های دسترسی مدیران در هر بخش و همچنین مدارک و اطلاعات هویتی برای ثبت نام و نحوه ثبت نام در باشگاه و مواردی از این قبیل صحبت شد.

    نظرات

    سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    آواتار کاربر کاربر مهمان شادی ۲۷ فروردین ۱۴۰۳

    عااااالی، به امید موفقیت های روز افزون😍😍