دومین جشنواره سازه های بزرگ کاغذی و کلاه های اوریگامی | روشنا اوریگامی

دومین جشنواره سازه های بزرگ کاغذی و کلاه های اوریگامی

دومین جشنواره سازه های بزرگ کاغذی و کلاه های اوریگامی

 

زمان: پنج شنبه 27 دی ماه ساعت 16 الی 20 | مکان: خیابان فاطمی، خیابان حجاب، مرکز آفرینش های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان |ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر: 02166080417- 02166080487 – 09371191917

 

یکی از شروط شرکت در این جشنواره بر سر داشتن کلاه اوریگامی است  ویدئو آموزشی تعدای کلاه اوریگامی را میتوانید در ادامه ببینید

 

 کلاه اوریگامی شماره 1

توضیحات کلاه شماره ۱ :

این کلاه با کاغذ مستطیل درست می شود ، مثل سایزهای کاغذ A3 ,A4 ,A5. کاغذی که تو ویدئو استفاده شده A5 است، که اندازه دهانه کلاه حدود ۳ سانتیمتر می شود. اگر بخواهیم این کلاه را برای سن حدود ۱۸ سال به بالا درست کنید، میبایست از کاغذ سایز ۷۰×۱۰۰ سانتیمتر استفاده کنید. به این نکته توجه داشته باشید که سایز سر ها با هم متفاوت است. برای سنین پایین تر پیشنهاد می کنیم یک سایزی مثل ۵۰×۷۰ را امتحان کنید در خصوص گرماژ کاغذ توضیح اینکه پیشنهاد می کنیم از کاغذ ۱۰۰ گرم استفاده کنید، می توانید با گرماژ بالاتر هم بسازید ولی شاید براتون دشوار باشه

 

کلاه اوریگامی شماره 2

توضیحات کلاه شماره ۲‌‌:

کاغذ استفاده شده ۱۵×۱۵ سانتیمتر و قطر دهانه کلاه با این سایز کاغذ ۵.۵ سانتیمتر خواهد شد. اگر بخواهیم این کلاه را برای سن حدود ۱۸ سال به بالا درست کنید، میبایست از کاغذ سایز ۶۰×۶۰ سانتیمتر استفاده کنید باز هم به این نکته توجه داشته باشید که سایز سر ها با هم متفاوت است. برای سنین پایین تر پیشنهاد می کنیم سایز کاغذ رو کمی کوچکتر در نظر بگیرید. در خصوص گرماژ کاغذ هم پیشنهاد می کنیم از کاغذ ۱۰۰ گرم استفاده کنید. می توانید با گرماژ بالاتر هم بسازید ولی شاید براتون دشوار باشه.

 

کلاه اوریگامی شماره 3

توضیحات کلاه شماره ۳‌‌:

اول بگم کلاه قشنگی خواهد شد، شبیه به  تاج پادشاهی. پیشنهاد میکنیم یکبار امتحانش کنید، اگر وقت کنید رنگ آمیزیشم کنید چیز قشنگی میشه. کاغذ استفاده شده ۱۵×۱۵ سانتیمتر و قطر دهانه کلاه با این سایز کاغذ ۷.۳ سانتیمتر خواهد شد. اگر بخواهیم این کلاه را برای سن حدود ۱۸ سال به بالا درست کنید، میبایست از کاغذ سایز ۴۵×۴۵ سانتیمتر استفاده کنید. باز هم به این نکته توجه داشته باشید که سایز سر ها با هم متفاوت است. برای سنین پایین تر پیشنهاد می کنیم سایز کاغذ رو کمی کوچکتر در نظر بگیرید. در خصوص گرماژ کاغذ هم پیشنهاد می کنیم از کاغذ ۱۰۰ گرم استفاده کنید. می توانید با گرماژ بالاتر هم بسازید ولی شاید براتون دشوار باشه.

 

کلاه اوریگامی شماره 4

توضیحات کلاه شماره ۴:

کاغذ استفاده شده ۱۵×۱۵ سانتیمتر. اگر بخواهیم این کلاه را برای سن حدود ۱۸ سال به بالا درست کنید، میبایست از کاغذ سایز ۵۰×۵۰ سانتیمتر استفاده کنید. باز هم به این نکته توجه داشته باشید که سایز سر ها با هم متفاوت است. برای سنین پایین تر پیشنهاد می کنیم سایز کاغذ رو کمی کوچکتر در نظر بگیرید. در خصوص گرماژ کاغذ هم پیشنهاد می کنیم از کاغذ ۱۰۰ گرم استفاده کنید. می توانید با گرماژ بالاتر هم بسازید ولی شاید براتون دشوار باشه.

 

کلاه اوریگامی شماره 5

توضیحات کلاه شماره ۵:

کاغذ استفاده شده ۱۵×۱۵ سانتیمتر. اگر بخواهیم این کلاه را برای سن حدود ۱۸ سال به بالا درست کنید، میبایست از کاغذ سایز ۶۰×۶۰ سانتیمتر استفاده کنید. باز هم به این نکته توجه داشته باشید که سایز سر ها با هم متفاوت است. برای سنین پایین تر پیشنهاد می کنیم سایز کاغذ رو کمی کوچکتر در نظر بگیرید. در خصوص گرماژ کاغذ هم پیشنهاد می کنیم از کاغذ ۱۰۰ گرم استفاده کنید. می توانید با گرماژ بالاتر هم بسازید ولی شاید براتون دشوار باشه.

 

 کلاه اوریگامی شماره 6:

توضیحات کلاه شماره ۶:

کاغذ استفاده شده ۱۵×۱۵ سانتیمتر اگر بخواهیم این کلاه را برای سن حدود ۱۸ سال به بالا درست کنید، میبایست از کاغذ سایز ۵۰×۵۰ سانتیمتر استفاده کنید. باز هم به این نکته توجه داشته باشید که سایز سر ها با هم متفاوت است. برای سنین پایین تر پیشنهاد می کنیم سایز کاغذ رو کمی کوچکتر در نظر بگیرید. در خصوص گرماژ کاغذ هم پیشنهاد می کنیم از کاغذ ۱۰۰ گرم استفاده کنید. می توانید با گرماژ بالاتر هم بسازید ولی شاید براتون دشوار باشه.

 

 کلاه اوریگامی شماره 7:

توضیحات کلاه شماره ۷ :

کاغذ استفاده شده ۱۵×۱۵ سانتیمتر. اگر بخواهیم این کلاه را برای سن حدود ۱۸ سال به بالا درست کنید، میبایست از کاغذ سایز ۷۰×۷۰ سانتیمتر استفاده کنید. باز هم به این نکته توجه داشته باشید که سایز سر ها با هم متفاوت است. برای سنین پایین تر پیشنهاد می کنیم سایز کاغذ رو کمی کوچکتر در نظر بگیرید. در خصوص گرماژ کاغذ هم پیشنهاد می کنیم از کاغذ ۱۰۰ گرم استفاده کنید. می توانید با گرماژ بالاتر هم بسازید ولی شاید براتون دشوار باشه.

 

 کلاه اوریگامی شماره 8:

توضیحات کلاه شماره ۸:

کاغذ استفاده شده ۱۵×۱۵ سانتیمتر. اگر بخواهیم این کلاه را برای سن حدود ۱۸ سال به بالا درست کنید، میبایست از کاغذ سایز ۸۳×۸۳ سانتیمتر استفاده کنید. باز هم به این نکته توجه داشته باشید که سایز سر ها با هم متفاوت است. برای سنین پایین تر پیشنهاد می کنیم سایز کاغذ رو کمی کوچکتر در نظر بگیرید. در خصوص گرماژ کاغذ هم پیشنهاد می کنیم از کاغذ ۱۰۰ گرم استفاده کنید. می توانید با گرماژ بالاتر هم بسازید ولی شاید براتون دشوار باشه.

 

 کلاه اوریگامی شماره 9:

توضیحات کلاه شماره 9:

کاغذ استفاده شده ۱۵×۱۵ سانتیمتر. اگر بخواهیم این کلاه را برای سن حدود ۱۸ سال به بالا درست کنید، میبایست از کاغذ سایز 50*50 سانتیمتر استفاده کنید. باز هم به این نکته توجه داشته باشید که سایز سر ها با هم متفاوت است. برای سنین پایین تر پیشنهاد می کنیم سایز کاغذ رو کمی کوچکتر در نظر بگیرید. در خصوص گرماژ کاغذ هم پیشنهاد می کنیم از کاغذ ۱۰۰ گرم استفاده کنید. می توانید با گرماژ بالاتر هم بسازید ولی شاید براتون دشوار باشه.

 

 کلاه اوریگامی شماره 10:

توضیحات کلاه اوریگامی شماره ۱۰:

کاغذ استفاده شده ۱۵×۱۵ سانتیمتر اگر بخواهیم این کلاه را برای سن حدود ۱۸ سال به بالا درست کنید، میبایست از کاغذ سایز ۵۰×۵۰ سانتیمتر استفاده کنید باز هم به این نکته توجه داشته باشید که سایز سر ها با هم متفاوت است برای سنین پایین تر پیشنهاد می کنیم سایز کاغذ رو کمی کوچکتر در نظر بگیرید در خصوص گرماژ کاغذ هم پیشنهاد می کنیم از کاغذ ۱۰۰ گرم استفاده کنید می توانید با گرماژ بالاتر هم بسازید ولی شاید براتون دشوار باشه

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!

راهنمای ثبت نام و مقررات شرکت در دومین جشنواره سازه های بزرگ کاغذی

آنچه در این پست میخوانید اهداف کلی این رویدادنحوه ثبت نامجوایز جشنوارهبخش های جانبی :بخش سازه های بزرگ کاغذیقوانین برگزاری…

بیشتر بخوانید

سومین جشنواره سازه های بزرگ کاغذی و کلاه های اوریگامی

آنچه در این پست میخوانید سومین جشنواره سازه های بزرگ کاغذی و کلاه های اوریگامیقوانین بخش سازه های بزرگ کاغذی…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *