دومین جلسه گپ و تا خرداد 1402 | روشنا اوریگامی

دومین جلسه گپ و تا خرداد ۱۴۰۲

دومین جلسه گپ و تا خرداد 1402
آنچه در این پست میخوانید

دومین جلسه گپ و تا برگزار شد

روز یک شنبه 21 خرداد 1402، جمعی از علاقمندان اوریگامی در حیاط دل انگیز موسسه روشنا اوریگامی دور هم جمع شدند تا دومین جلسه گپ و تا رو برگزار کنیم. شرکت کنندگان این جلسه، با دانش اوریگامی آشنایی نسبی داشتند و تا زدن کاغذ را تجربه کرده بودند، به همین دلیل این جلسه متفاوت از جلسه قبل پیش رفت و اتفاقات هیجان انگیزی افتاد.

هر کدام از شرکت کنندگان به نوبت یک مدل اوریگامی آموزش دادند و با خلق یک مدل کاملا جدید با کاغذ نواری، خود را به چالش کشیدند که خروجی ها بی نهایت جالب بودند. یکی از شرکت کنندگان که در جلسه قبل نیز حضور داشتند، یک مدل روباه اوریگامی که خودش طراحی و خلق کرده بود را در جلسه آموزش داد.

اگر شما هم دوست دارید در یک جمع که همه زبان مشترک اوریگامی دارند، ساخته های خودتان را به نمایش بگذارید و یا اگر علاقمند به آموزش و انتقال دانش اوریگامی خود به دیگران هستید، جلسات گپ و تا مخصوص شماست.

اتفاق دل انگیز این جلسه، علاقمند شدن یکی از اعضا که به عنوان همراه در جلسه حضور داشتند، به اوریگامی بود. اگر شما هم مثل این دوست عزیز تجربه ای از اوریگامی ندارید، می توانید در جلسات گپ و تا شرکت کنید و امتحان کنید. شاید شما از درون یک اوریگامیست باشید.

جلسات گپ و تا به طور مستمر هر دو هفته یکبار در موسسه روشنا اوریگامی برگزار می گردد. ویژگی بارز این جلسات که آن را از دیگر کارگاه های مشابه آن متمایز می کند، غیر قابل پیش بینی بودن آن است و همین است که هر جلسه آن را تبدیل به یک تجربه منحصر به فرد می کند.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
دهمین جلسه گپ و تا آذر 1402

دهمین جلسه گپ و تا آذر ۱۴۰۲

آنچه در این پست میخوانید دهمین جلسه گپ و تا آذر ۱۴۰۲ دهمین جلسه گپ و تا آذر ۱۴۰۲ روز…

بیشتر بخوانید
نهمین جلسه گپ و تا شهریور 1402

نهمین جلسه گپ و تا شهریور ۱۴۰۲

آنچه در این پست میخوانید نهمین جلسه گپ و تا شهریور ۱۴۰۲ نهمین جلسه گپ و تا شهریور ۱۴۰۲ روز…

بیشتر بخوانید
هشتمین جلسه گپ و تا مرداد 1402

هشتمین جلسه گپ و تا مرداد ۱۴۰۲

آنچه در این پست میخوانید هشتمین جلسه گپ و تا مرداد ۱۴۰۲ هشتمین جلسه گپ و تا مرداد ۱۴۰۲ روز…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *