گزارش جشن سالیانه روز جهانی اوریگامی 1402 | روشنا اوریگامی

گزارش جشن سالیانه روز جهانی اوریگامی ۱۴۰۲

گزارش جشن سالیانه روز جهانی اوریگامی 1402

گزارش جشن سالیانه روز جهانی اوریگامی 1402

با گزارش جشن سالیانه روز جهانی اوریگامی 1402 در خدمت کاربران گرامی می باشیم. همچون گذشته طبق روال هر سال در ماه آبان به مناسبت روز جهانی اوریگامی موسسه روشنا اوریگامی، اوریگامیست ها و دوست داران اوریگامی را با تدارک مراسمی خاص دور هم کرد تا این روز را در خاطر علاقه مندان به اوریگامی به زیبایی ثبت کند. طبق روال هرسال روشنا اوریگامی برای روز جهانی اوریگامی در پردیس سینمایی ملت میزبان اوریگامیست ها و علاقه مندان به اوریگامی بود. در سالن ورودی نمایشگاهی از سازه های مختلفی از اوریگامیست های ایران قرار داده شده بود که زیبایی خاص و ویژه ای به این بخش داده بود و باعث به وجد آمدن تمامی افراد حاضر در پردیس سینمایی ملت شد.

برای ورود افراد به سالن همایش شرطی گذاشته شده بود که باعث شکوفایی خلاقیت افراد می شد و آن هم چیزی نبود جز داشتن کلاه کاغذی بر روی سر که این اتفاق باعث ایجاد فضایی جذاب درپردیس ملت شد. در این مراسم برنامه های متنوعی برای علاقه مندان به اوریگامی تدارک دیده شده بود که در ادامه گزارش جشن سالیانه روز جهانی اوریگامی 1402 بیان شده است.

مهمان های عزیز بعد از اینکه از نمایشگاه سازه های کاغذی دیدن کردند با دریافت پکیج کاغذ خود وارد سالن شدند و چند دقیقه ای مشغول دیدن انیمیشن مرد کاغذ شدند سپس بعد از اتمام نمایش، استاد بحرالعلومی عزیز بر روی سن رفتند و ضمن عرض خوش آمدگویی با حضارعزیز شروع به ساخت قلب کاغذ کردند و بعد از صحبت های ایشان 6 دوست عزیز که علاقه مند به شرکت در مسابقه ساخت کامپلکس بودند بر روی سن آمده و شروع به تا زدن کردند و در ادامه گزیده ای از فعالیت های روشنا اوریگامی در سال های گذشته به مناسبت روز جهانی اوریگامی در سالن برای مهمان های پخش شد و با روشن شدن بخش جذاب این جشن شروع شد و آن هم چیزی نبود جز اجرا موسیقی ریتمیک به کمک مهمان ها آن هم فقط با کاغذ که این بخش برنامه بسیار مورد توجه مهمان های عزیز بود در ادامه خانم بحرالعلومی از حضار عزیز درخواست کردند که بر روی یکی از کاغذ های خود جمله ای که حس خوب به آنها میدهد را یادداشت کنند و سپس همگی با تا زدن همان کاغذ موشک درست کردند و همگی موشک خود را رها کردند که موشک های مختلفی که به دست بقیه رسید باعث ایجاد حس و حال خوبی در سالن شد.

در ادامه از نفرات برتر مسابقه کامپلکس و کلاه ها و همچنین داوران مسابقه تقدیر و تشکر شد و با عکس یادگاری این جشن به پایان رسید و مهمان های عزیز با حالی خوش سالن را ترک کردند. ممنون از تمامی دوستانی که در این مراسم همراه ما بودند. سال بعد در همین برنامه منتظر حضور شما هستیم. در ادامه توجه شمارا به گزارش تصویری این مراسم جلب می کنیم.

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *