دوره حضوری اژدها تابستان 1402 | روشنا اوریگامی

دوره حضوری اژدها تابستان ۱۴۰۲

دوره حضوری اژدها تابستان 1402
آنچه در این پست میخوانید

گزارش دوره حضوری اژدها تابستان 1402

همانطور که می دانید ما در روشنا اوریگامی در آموزش تمامی بخش های اوریگامی فعال هستیم و تلاشمان بر آن است که با بهترین کیفیت آمورش اوریگامی را در شاخه های مختلف اوریگامی ارائه دهیم تا هنرجویان عزیز بتوانند بعد از گذران دوره ها در بازار کار فعال شوند یکی از جذاب ترین بخش های آموزش اوریگامی کامپلکس هست که ما در این دوره به طرح اژدها پرداختیم و در آینده ای نزدیک دیگر دوره های کامپلکس با موضوع های متنوع نیز خدمت هنرجویان ارائه خواهیم داد. دوره اژدها در روشنا اوریگامی زیرنظر جناب آقای امیر مختاری در شهریور 1402 برگزار گردید. هنرجویان در این دوره بعد از گپ و گفت و آشنایی با کاغذ 15 در 15 شروع به یادگیری طرح ساده اژدها کردند و با آموزش های آقای مختاری نحوه شکل گیری سر،  بال و دم اژدها را فراگرفتند.

با جلو رفتن جلسات طرح های مختلف اژدها با سایزهای مختلف کاغذ ساختند که در نهایت بعد از فراگیری بیشتر و مرور تکنیک های بیان شده در کلاس با کاغذهای رنگ شده و دیاگرام شروع به ساختن طرح های پیچیده تری اژدها کردند این کلاس یکی از کلاس های جذاب و پر طرفدار روشناست چرا که طرح های جذاب چشم نوازی توسط هنرجویان ساخته می شود و شور و ذوق ساختن این اژدها ها در چشمان هنرجویان مشهود است. این دوره 6 جلسه ای بود که با توجه به درخواست هنرجویان جلسه ای دیگر ترتیب داده شد که در این جلسه پرسش و پاسخ و رفع اشکالات انجام شد و در نهایت هنرجویان با ساخت یک اژدهای کوچک این دوره را به اتمام رساندند. در ادامه، توجه شما را به طرح هایی که توسط هنرجویان این کلاس ساخته شده جلب می کنیم.

 

 

هنرجویان و علاقه مندان به هنر اوریگامی به وسیله تماس با شماره های 02166080417 و 09001917711 می توانند از برنامه های برگزاری انواع دوره آموزش اوریگامی به صورت حضوری مطلع شوند. برای شرکت در دوره های غیر حضوری اوریگامی روشنا نیز می توانید با مراجعه به صفحه دوره های غیر حضوری دوره مورد نظر خود را انتخاب کرده و در آن شرکت نمایید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
گزارش دوره تسلیشن و تاهای پیوسته (پلیسه)

گزارش دوره تسلیشن و تاهای پیوسته (پلیسه)

آنچه در این پست میخوانید گزارش دوره تسلیشن و تاهای پیوسته (پلیسه) گزارش دوره تسلیشن و تاهای پیوسته (پلیسه) یکی…

بیشتر بخوانید
گزارش دوره حضوری کاغذ سازی پاییز 1402

گزارش دوره حضوری کاغذ سازی پاییز ۱۴۰۲

آنچه در این پست میخوانید گزارش دوره حضوری کاغذ سازی پاییز ۱۴۰۲ گزارش دوره حضوری کاغذ سازی پاییز ۱۴۰۲ با…

بیشتر بخوانید
گزارش دوره حضوری کامپلکس پاییز 1402

گزارش دوره حضوری کامپلکس پاییز ۱۴۰۲

آنچه در این پست میخوانید گزارش دوره حضوری کامپلکس پاییز ۱۴۰۲ گزارش دوره حضوری کامپلکس پاییز ۱۴۰۲ دوره حضوری کامپلکس…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *